Sjoerd in Zuid-Amerika

de vlucht

Momenteel zit ik in La Paz na mijn vlucht naar Rome, Caracas en Lima. De vlucht naar Rome was een korte dus dat was niet al te erg. Daar heb ik maar even moeten wachten en dan de vlucht naar Caracas. Die was heel erg lang maar heb die vooral doorgebracht met slapen en een beetje lezen. Toen aangekomen heb ik naar de connection flights gezocht maar mijn vlucht naar La Paz zat er niet tussen, dus dat was even stressen maar ik ben naar een information desk gegaan en daar gevraagd en het bleek dat ik via Lima naar La Paz vlieg. Wachtende op de vlucht naar Lima zat ik naast een vrouw met een klein jongetje van een jaar of 5 en die wou de hele tijd met mij spelen. Bleek later dat ik ook nog eens naast hun zat in het vliegtuig. Dus een beetje daarmee gespeeld, wat gegeten en dan weer in slaap gevallen. In Lima gelijk doorgegaan naar de volgende vlucht richting La Paz. op het vliegtuig bleek dan dat ik weer naast die vrouw en haar zoontje zat wat wel grappig was, dus een beetje met haar in het Spaans gesproken. Nu zit ik te wachten op La Paz en moet dat nog zo een 5 uurtjes doen... ben even buiten geweest maar daar werd ik gelijk bestormd door taxichauffeurs die me overal naartoe wouden brengen dus ben maar gewoon binnen gaan zitten. Ik zag wat andere mensen op bankjes slapen dus daar voelde ik me wel veilig en daar zit ik nu dan. Snel internet, dus ik kom die 5 uurtjes wel door :D ik zal jullie weer iets laten weten zo snel ik kan! xxxx

Reacties

Reacties

Simon

Zat je inderdaad bij de nooduitgang naar Caracas?
Je moest dus in Lima uitstappen en dan op een andere vlucht naar La Paz?

janty

hallo, zo blij al iets te horen, want in gedachten ben ik natuurlijk heel de tijd bij je.
Zo zie je maar dat je zonder onze "gids"ook je weg kunt vinden.
De pc staat altijd aan dus ik sta stand by voor een skype.
groet, dikke kus en tot snel horens, maar doe vooral op je gemak alles en geniet ervan

lex

lekker pokemon gespeelt met hem :DD

Opa en Oma

De lange vlucht gelezen.Een geluk jullie zijn het reizen gewend.Ben je nu reeds bij je nieuwe ouders .Lekker uitslapen en dan nieuwe indrukken opdoen.De groetjes.

mam

Je nieuwe telefoonnummer is opgeslagen, ben echt apetrots op je Sjoerd

ingrid

Hee sjoerd, heb je verhaal gelezen!! super dapper van je!! heb net een sms van Mama gehag dat je ondertussen bij 'je gezin'bent!! PFFF gelukkig!!
XXX Ingrid en fam!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!